Blogi on ollut nyt aika hiljaa. Mulla on alkanut lukio ja työt, mulla menee hurjasti aikaa noihin. Koirien kanssa touhuaminen on nyt harmillisesti vähän vähentynyt, koska tän jakson lukujärjestys on hullua tappoa (niin täynnä kuin mahdollista), onneksi tulevat jaksot tulevat olemaan rennompia, että päivien jälkeen jaksaa jopa tehdä jotain.

Monet ovat udelleet mitä meille kuuluu, lyhyesti ja rehellisesti, ei oikeasti kummempaa :D. Oon ollut kamalan väsynyt koko ajan, kun viikonpäivät menee koulussa ja viikonloput töissä. Ollaan menty vähän lyhkäsempiä lenkkejä ja tekeminen on puolittunut, mitä Wil ei tunnu kestävän. Sen on pakko päästä tekemään jotain tai se hajoaa banaaneiksi. Sagur pysyy hyvin koossa, se nyt lähinnä on tylsistynyt tästä tekemättömyydestä ja kaivautuu viereeni löhöämään tuhahtelujen kera.
Wil ei pysy, pakko pakko pakko pakko pakko. Toi soi sen päässä, ihan pakko, nyt tehdä, jotakin, blaargh. Toki mä teen muutenkin, vaikka muistutankin zombieta, mut pienet jututkin ovat jotakin, mut ei riitä pienet jutut, pitää tehdä kunnolla. Oon sit silmät ristissä tehnyt sen kanssa jotakin, keksinyt sille aivojumppaa ja muuta vastaavaa. Hyvä puoli tos on se, et Wiltsua ei haittaa, vaikkei ohjaaja ole parhaimmassa vireessä. Mä en ite kannata sitä, että tekee jotain, jos itellä ei oo aktiivinen ja pirtee fiilis, mut menee toi tolleenkin ja mua itseäni nostattaa se, miten kovasti penska haluaa tehdä asioita mun kanssa. Et väsyneenkin ihmisen saa hereille, mikäli joku tartuttaa iloisuuttansa ja positiivista hyperauraansa muille. Elämän pieniä iloja, eilen illalla kun hiippailtiin ulkona lenkillä, Wiltsu heitti itteensä useampaan otteeseen sivulle, kun pysähdyttiin ja tarjos hirveesti kontaktia kun käveltiin. Pisti kyllä hymyn huuleen.

Wivin kanssa ollaan nyt otettu paljon eteentuloa, sivulle menoa ja paikkista. Se on kyllä mainio ollut tähän mennessä, se ei nouse, vaikka Sagur tulisikin säätämään siihen ympärille. Se kanssa malttaa, eikä ennakoi. En ole tehnyt sen kanssa samoja virheitä, mitä oon tehnyt Sagurin kanssa. Mut tosiaan ei sen kummempaa, ei varsinaisesti olla treenattu, satunnaisesti kesken lenkin jollain kadulla tehdään jotakin ja himassa. Wiltsun perän käyttöön mun pitäis alkaa kiinnittämään enemmän huomiota. Oon katsonut kamalasti opetusvideoita, mut meillä ei ole onnistunut minkään objektin päällä pyörimiset, koska se ei halua edes koskea siihen minkä päälle sen pitäis ns nousta, eikä mulla ole hajuakaan mitä mä siinä tilanteessa teen. Pitäis varmaan kokeilla plan B, eli joku namialusta ja sit sen päällä jotain pyörimistä tai steppaamista tai jotain.


Molemmat koirat on ilmoitettu näyttelyyn Porvooseen. Wiltsu menee kanssa Voittajaan, joten sieltä voi sitten bongata kanssa. Meidän piti mennä myös Hyvinkäälle ja Let's Go näyttelyyn Vantaalle, muttah, vipit vähän unohtu ja sit päivät menivätkin jo ohi ja oli liian myöhäistä ilmoa.
Mut tosiaan et Wil starttaa Porvoossa ja Sagur on todennäköisesti viimeistä kertaa AVO:ssa sitten siellä kanssa, ellei me ens vuonna mennä vielä johonkin kokeilemaan ennen kuin hypätään veteraaneihin.

Agin kanssa en nyt tiedä tarkkaan mitä tapahtuu. Kuten oon aikasemminkin sanonut, että järjestely on ollut aika jännä. Vika tunti siirrettiin ja siitä ilmoitetaan ehkä sit joskus. Saa sit nähdä et mihin kekseliääseen kohtaan ne on keksinyt sen, et pääsenkö edes. Ne tosiaan ilmottaa siitä sitten joskus facebook yhteisössä, että että.... mut jaa, multa on mennyt tohon kyseiseen paikkaan kokonaan maku muutenkin, et saa nähdä miten nyt käy.

Haku jatkuu meillä piakkoin jee \o/. Yks koira per ohjaaja, niin Wil pääsee sitten mukaan ja Sagur jää sit harmillisesti pois. Odottelen oikein innolla hakutreenejä, on ollut hirvee ikävä mettäsamoilua :D.
Sit kun tulee ensimmäinen palkka, niin vois yrittää alottaa jo vähän tottistreenailua yhdessä ryhmässä, kunhan saan kaikki koulukirja-asiat yms rasittavat jutut pois päiväjärjestyksestä ja kattoo sit paljon jää, niin tiedän kuinka usein pääsisin sinne.

Niin ja sit viimeisesksi voisin höpistä trikkinelikosta. Penskat voivat hyvin ja mainiosti. Pentutesteissä kävivät tuossa jokin aika sitten, oikein miellyttäviä tuloksia!
Penskat kävivät tuossa maanantaina muistaakseni silmätarkeissakin. Harmillisesti uroksella on coloboma ja lopuilla sitten crd.
Mettle Melody
Magic Mind
Mystique Moment
Magnificent Man

0 Comments:





Copyright 2006| Blogger Templates by GeckoandFly modified and converted to Blogger Beta by Blogcrowds and Rebecca S. Header picture Saana P. and silhouette Yasmin E.