Jokin aika sitten Janni viskoi meitä haasteella.

Listaa asioita, jotka tuovat hyvää mieltä. Ihan sekalaisessa järjestyksessä. Haasteeseen kuuluu jakaa vähintään kymmenen hyvän mielen asiaa (jos saa haasteen uudelleen, niin ainakin viisi lisää). Anna eteenpäin viidelle bloggaajalle. Kerro heille, että ovat saaneet haasteen, sekä mainitse haasteen antaja postauksessasi (linkitä, jos hänen bloginsa on julkinen).

1. Komedia saa mut aina älyttömän hyvälle mielelle. Nostattaa mieltä älyttömästi. Nautin niin komediaohjelmista (esim Miehenpuolikkaat), koomikoista (esim Jimmy Carr) ja paneelipeleistä (8 out of 10 cats) + erilaiset satiiriset uutisohjelmat (10 o'clock live)

2. Pyöräily tyhjässä metsässä sateella. Saa rauhassa ajatella ja liikkua lujaa.

3. Se kun Wiltsu kömpii väkisin syliin vaikkei mahtuisi. Se saattaa joskus luovuttaa ja mennä makaamaan kokonaan/osittain mun jalkojen päälle ja laittaa pääntä mun reidelle tai vaihtoehtoisesti jalkapöydälle.

4. Se kun olen surumielinen ja Sagur tulee kainaloon ja nuolee naamaani. Sagur tietää milloin olen alakuloinen ja katsoo minua erittäin surkean näköisenä ja läpsii tassulla olkapäätäni.

5. Kylmä kokis. Enough said.

6. Pitkät automatkat hyvässä seurassa. Silloin tulee syvällistä tekstiä.

7. Se kun pitkän yrittämisen ja pohtimisen jälkeen selvittää jotain. Sitä onnistumisen tunnetta on hyvin vaikea voittaa.

8. Kans se, kun treenit onnistuu ja saa jonkun jutun toimimaan hyvin!

9. Kivat ihmiset. Vaikken mä älyttömän sosiaalinen ihminen ole, niin pidän kivojen ihmisten kanssa olemisesta. Jutteleminen ja yleinen hengaaminen on tosi jees. Piristää tajuttomasti.

10. Musiikki. Kuuntelen todella laajasti musiikkia, mielialasta riippuen kuuntelen mitä milloinkin. Musiikki tekee minut äärettömän onnelliseksi. last.fm

Loppuun vielä jotain uusia hyvän mielen kuvia :)





Mä haastan Jasminen, Nathin, Suvin, Hannan ja Jeminan.

1 Comment:

  1. Anonyymi said...
    että ku sagur näyttää ihan mein colliepojalta joka on vähä yli 10kk :D




Copyright 2006| Blogger Templates by GeckoandFly modified and converted to Blogger Beta by Blogcrowds and Rebecca S. Header picture Saana P. and silhouette Yasmin E.