Maanantaina käytiin paikkaamassa HSKH:lla. Treenit meni kokonaisuudessaan ihan kivasti. Oli pientä pyöritystä, mutta muuten aika suoraviivainen. Mä kuitenkin sekoilin sen radan kanssa ihan 6-0 koko ajan :D Unohdin miten se jatkuu tyylillä alun jälkeen. Siinä oli kolme putkea lähekkäin mitä koira pääsi iloisesti rallattelemaan miten diggaili. Pitkästä aikaa myös otettiin pöytää! Vähän sitä ihmeteltiin et miten tää taas menikään, mut eipä siinä sitten ongelmia ollut. Kepitkin olivat osana rataa, mutta laitettiin niihin verkot, niin minä ja yksi toinen päästiin ottamaan ne.

Tänään oltiin Oreniuksen ohjatuissa. Rata oli aika siisti! Vedettiin luonnollisesti pätkissä. Tuntuu siltä, että hiljalleen kaikki esteet kaatuu ja menee pilalle. Kontaktit nyt kaikki on aivan pskassa kunnossa vaihteeksi ja harmittaa kun ei päästä itsenäisesti niitä edes treenaamaan. Aikaisemmin kohtuu hyvät kontaktit ja ripeä meno on nyt muuttunut semmoiseksi stoppailuksi. En nyt sitten tiedä että mikä siinä on vai onko koira jumissa. Fyssarille toi on nyt joka tapauksessa menossa, että toivottavasti ratkeaa sillä.

Noh anyways! Alku meni hyvin, palkkasin Cecilin pituuden jälkeen. Otettiin se pätkä kahdesti, koska vein ekalla koiran liian pitkälle kolmosta.
Keppien lopusta jatkettiin renkaalle. Mulla oli huono ajatus siinä että miten mä sen hoitaisin ja kokeilinkin sitä, kunnes todettiin että helpommin, nopeemmin ja varmemmin sen sais toisella tavalla, joten kokeiltiin sitten sitä järkevämpää vaihtoehtoa: leijeröidään 15/13 ja mä siirryn vetämään koiraa ulos renkaasta koska kyllä, myös rengas on ruvennut pissimään. Tää sit menikin tosi kivasti, mutta vaati paljon toistoja. Aluks vaan vedin sitä koiraa läpi ja hiljalleen jätin sen kauemmas ja kauemmas, lopulta saatiin ihan mallikas suoritus putkelta asti. Jatkettiin sitten normaalisti eteenpäin.

Tein huonosti 11-12. Mä jotenkin ajattelin että vaihdan puolta tavallaan kahdesti, koska koin sen helpommaksi. Sitä se ei kuitenkaan ollut, joten mua ohjattiin vaan vetämään sitä koiraa siitä välistä ja sit juostais kauheella kiireellä loppu pätkä. Tää meni sit tosi kivasti 11-15. Tehtiin pariin otteeseen ja hyvin meni joka kerta, mutta olisin tietenkin voinut itse ohjata selkeämmin ja painaa nopeemmin eteenpän.

Loppupätkä meni aluks loistavasti! Irtos hyvin 17:sta putkeen ja itse kävin näyttämässä putken suulla et mihin mennään ja pyöriteltiin loppurata (22 ja 23 ei ollut ollenkaan radalla). Sit kokeiltiin uusiks, mutta näemmä alku oli ihan moukan tuuria :D
Olin liian kaukana putken sivusta eli olin täysin tiellä +

Ratapiirros, c. Anna Orenius
vedin väärällä kädellä koiraa eli stoppaus. Mulle näytettiin miten se tehtiin ja kokeiltiin. Tässä olikin paljon enemmän järkeä, mutta meinasin koko ajan vetää koiraa väärällä kädellä putkesta. Sit nopeuden vuoksi vielä kokeiltiin valssia esteelle 20, kun aikaisemmin vaan heitin sen siitä. Mä olin itse siinä niin jäinen, mut ehkä se siitä muuttuu sulavammaksi kun sitä toistaa tarpeeksi monta kertaa.

0 Comments:





Copyright 2006| Blogger Templates by GeckoandFly modified and converted to Blogger Beta by Blogcrowds and Rebecca S. Header picture Saana P. and silhouette Yasmin E.