Ohjatut jälleen kerran. Edelleen oon vähän puolikuntoinen monestakin eri syystä. Ensimmäistä kertaa moneen moneen moooneen viikkoon mulla oli sellainen olo, että haluan vaan jäädä nukkumaan. Pakottauduin kuitenkin nousemaan ja hyvä että sen tein!

Kolmosella mä jotenkin lagasin. Olin nimittäin suunnitellut tuon eri tavalla, mutta päätin kokeilla tota tapaa, kun näytti niin tyylikkäältä! Ikävä kyllä mun versio tosta ei näytä tyylikkäältä, kun teen jonkun aivan käsittämättömän kaarroksen ennen nelosta.

Isoja ongelmia tuotti rengas. Ollaan treenattu sitä aivan mielettömästi ja mä kyllä hieman turhauduin siitä ettei se vieläkään toimi. Sössö ottaa sen hyvin suht läheltä, mutta jos tullaan kauempaa, niin se ei vaan lukitse sitä. Joten mun pitää tehdä pieni haltuunotto pituuden jälkeen, jotta saan sen koiran paremmin käteen ja "vietyä" renkaalle.
0:41 oli eka kokeilu. Himpun verran liikaa sihinää :D Koiran vauhti tyssäs ja meni välistä. Kympin jälkeen olis ollut kepit, mut jätettiin ne suosiolla pois.

15 oli vähän semmonen, mitä en oo aikaisemmin koskaan kokeillut. Se kuitenkin onnistui loppupeleissä yllättävän hyvin! Ainakin ekalla kerralla (...). Tokalla yrityksellä mä itse liikehdin typerästi ja koira yritti mennä putken sivusta sisään (törmäsi putken sivuun) ja kolmannella se ei mennyt      c. Juha Orenius
sinne suoraan vaan oli aika epäsiistin näköistä.


Putken jälkeinen on se meidän tyyppivika. Cecil ei tule kauhean hyvin vasempaan käteen. Olin kyllä kuulemma hölmösti tuossa, mutta jopa onnistuessaan A:lle karkaaminen ei ollut mitenkään kaukana. Sama juttu toistuu todella monessa videossa. Sit kun pääsis treenaamaan useammin niin tota täytyy ehdottomasti pitää silmällä. Tosin onneksi tommosta pytsyy harjoittelemaan ihan himassakin, ettei tarvi odotella kentillepääsyä.

20-27 oli vähän rytmitöntä puskemista. Meinasin törmätä putkeen ja sitten tuli joku kauhea lagitus enkä muistanut minne sitä pitäisi painua. Olin myös täysin varma että tein jotain väärin 24:lla. Onneksi mulle vaan huudettiin että mene mene juokse :D Oli nimittäin todella lähellä että olisin pysähtynyt miettimään. Ehkä mun pitäisi miettiä vähemmän ja tehdä enemmän.

Kun vuoromme loppui siirryimme sivuun treenaamaan keppejä ja keinua. Keinulle opetin ihan uuden käskyn tossa jonkin aika sitten, sillä Cecil ei hahmota selkeästi puomin ja keinun eroa. Keinu nyt on ehkä ainoa mikä näyttää jollain tasolla järkevältä. Kokeiltiin keinua vielä eri puolilta ja kulmista ja yhden hypyn kera. Kepit nyt menee heikommin. Sössölle pitäisi varmaan laittaa uudelleen niitä verkkoja että saa taas kunnolla varmuutta ja ottaa sitten uudelleen hieman pois.

4 Comments:

  1. Hanna said...
    Teidän meno näyttää kyllä niin hienolta! Ootte kehittynyt lyhyessä ajassa tosi paljon, kivaa katseltavaa :)
  2. Rebecca said...
    Kiitoksia hurjasti Hanna :)!
  3. Elsi said...
    Teillä on jo hirmu kivaa menoa!
  4. Rebecca said...
    Kiitos kiitos!




Copyright 2006| Blogger Templates by GeckoandFly modified and converted to Blogger Beta by Blogcrowds and Rebecca S. Header picture Saana P. and silhouette Yasmin E.